کریستیانو رونالدو (2): می توانستم به دلیل مصدومیت در جام جهانی بازی نکنم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریستیانو رونالدو (2): می توانستم به دلیل مصدومیت در جام جهانی بازی نکنم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریستیانو رونالدو (2): می توانستم به دلیل مصدومیت در جام جهانی بازی نکنم

قسمت دوم مصاحبه کریستیانو رونالدو با وبسایت فیفا را در زیر می خوانیم.

طرفداری- کریستیانو رونالدو در مورد نمایش بی سر و صدای خود در جام جهانی 2014 برزیل نیز گفت: "می توانستم به مربی بگویم که مرا در نظر نگیرد. می توانستم به جای آن بدون هیچ نگرانی تعطیلات خود را سپری کنم، و این برای من آسان تر می بود. هیچکس آنجا نمی توانست در مورد من صحبت کند. با اینحال، من می خواهم با همه چیز مستقیماً روبرو شوم.

قبل از همه چیز، نمی خواهم از این واقعیت که مصدوم بوده ام به عنوان بهانه سؤ استفاده کنم، اما حقیقت این است که من 100% آماده نبودم و خیلی از افراد این را می دانند (و برخی نمی خواهند که بدانند). اما همانطور که گفته ام، من بهانه جویی نمی کنم. اینکه من امروز اینجا هستم به خاطر فداکاری ها، از خودگذشتگی ها و عرق پیشانی ام بوده است. خدا همه چیز را می بیند، و اگر من اینجا هستم، به این خاطر است که پارسال جزو بهترین ها بودم."

کریستیانو همچنین به تأثیر مربیگری کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم رئال مادرید در تمام آن موفقیت ها اشاره کرد و گفت: "این به کیفیت فوق العاده مربیگری او مربوط می شود. هرجایی که بوده، عناوین و افتخارات بزرگی فتح کرده است. او مرد فوق العاده ای است، نه تنها به عنوان یک مربی، بلکه به عنوان یک انسان. فکر می کنم این حقیقت که خودش یک بازیکن بوده، بسیار مهم است و همه چیز را خیلی خوب درک می کند. و فراتر از همه این ها او چیزی دارد که ما در پرتغال pé quente می خوانیم (طلسم خوش شانسی).

او یک مربی برنده است و تلاش می کند تا آن را کم کم به ما هم تزریق کند. انتخاب او به عنوان سرمربی رئال مادرید بسیار خوب بود و حرکت مهمی بود و همراه با او بزرگترین عناوین را فتح کردیم."

بازیکن سابق منچستر یونایتد همچنین از تأثیر کریستیانوی کوچک صحبت کرد، کسی که در مراسم توپ طلا حضور داشت. وی گفت: "تولد کریستیانو شادی و آرامش بیشتری در زندگی من به ارمغان آورد. به این معنی نیست که قبلاً این ها را نداشتم، اما او یک عامل مهم بوده است. این واقعیت که او می تواند این لحظات را با من شریک شود مایه افتخار من است چون او بزرگ خواهد شد و درک خواهد کرد که پدرش چه کسی بوده است: یک فوتبالیست حرفه ای در رئال مادرید. [در حقیقت او از سال گذشته این ها را درک می کند]

او در حال حاضر خیلی چیزها در مورد فوتبال می داند: چگونه بازی می کنند، عناوین اصلی و مهم کدام ها هستند و چرا پدرش اینجاست و برای بردن توپ طلا تلاش می کند. او مرا خیلی خوشحال می کند چرا که تنها فرزندم است. او همچنین فوتبال بازی می کند، که سال گذشته یک سورپرایز خوب و زیبا برای من بوده است. او واقعاً فوتبال را دوست دارد. در ابتدا او سرگرم ماشین ها بود، اما حالا سرگرمی او فوتبال است. من در این مورد راضی هستم، چرا که پرداخت هزینه های این سرگرمی ارزان تر است. خیلی خوشحالم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 24 دی 1393 | 20:35 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.